Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 14:09:04 +0200

Tere!

Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/09656 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Visusti küla, Peebu 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 1) hoone paiknemine Mullavere- Visusti maantee 
kaitsevööndis olemasoleva lammutatava hoone asukohal; 2) juurdesõidu vajadus 
Mullavere- Visusti maanteelt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27221351>  (menetlus nr: 
467294), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõgeva Vallavalitsus) või menetleja (PEEP MÄNNIKSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister